Hoi ik heb nog een vraag over minecraft. hoe krijg je een skin?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.1K

Antwoorden (1)

Heb je minecraft gekocht?

Zo ja volg deze stappen:
1 Ga naar een skin site bijvoorbeeld: http://www.minecraftskins.com/
2 Klik op een skin die jij leuk vind!
3 Klik op upload to minecraft.
4 Dan komt er een pagina waar je moet inloggen dit moet je doen. (is op minecraft.net)
5 Nu zie je een klein plaatje van je nieuwe skin en klik vervolgens op change.

Heb je nog vragen? plaats gerust een reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een keer iets gedownload en ik kreeg een virus en dat wil ik niet weer hoe weet ik dan dat ik dat niet weer krijg zegt mijn virus scanner dat dan?
en ik heb minecraft gekocht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft niks te downloaden... Volg gewoon de stappen die er staan. Let ook is op je Nederlandse leestekens. Ik weet ook niet welke virusscanner je hebt maar hier is een tip: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/security-essentials-all-versions
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ik heb het gedaan en het is gelukt met de skin ik heb geen virus top!!!!