kachelventilator werkt niet ben op zoek waar het relai zit ? renauld 19

zowel in de hooste stand en laagste stand hoor ik we gerommel maar hij blaast niet kan in mijn beleving maar drie dingen zijn ventilator relai of standenknop wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Of de weerstand.
Maar als je wel "gerommel" hoort zou ik eens kijken of er niet iets in de ventilator zit een takje of blaadjes o.i.d.
Als dat het is en je doet er niets aan brand de motor door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook het kogellager zijn van de ventilator.
Misschien is dat defect en draait de as niet soepel rond.
Edraket